Dagens ämne: Dåliga förlorare

Ingen vill väl förlora. Det är ju knappast så att man ger sig in i något med förhoppningen om att
man ska komma sist. Vare sig det gäller ett spel eller en tävling.
Och försök inte komma med något ”nää, jag bryr mig inte så mycket om jag förlorar”.
Skitsnack, säger jag bara! Ingen är så äckligt godhjärtad att de inte sitter och tänker på hur
de ska krossa de andra jävlarna. Alla är vi säkerligen dåliga förlorare innerst inne.
Men så finns det dåliga förlorare och så finns det dåliga förlorare också…

Igår läste jag en artikel på Aftonbladet om en 16årig kille som fått en 14cm jävla kökskniv
rakt genom huvudet av en annan kille. Anledningen? De misstänkte att han hade fuskat på Counter Strike…
COUNTER STRIKE?!
Min första tanke var: Varför hade idioten med sig en kökskniv in på ett Internetcafé?
Den andra var ”Hur i helvete kunde han överleva?” Och min avslutande tanke..
”Vem faa-an spelar Counter Strike nu mera?" Och hur kan man bli så jävla arg över det?

 

Jag kan se idiotens samtal med polarna..

- WTF  fuckin noob that is killing me!
- Omg h8 that mf! Lol he is cheating! What to do?
- I have a kitchenknife in my pocket, let’s kill!
- Rofl!! Noooooob! Omg, omg, lol!!!

Ah, jag kan bara tänka mig att det var så det lät. Jag blir fruktansvärt arg och samtidigt rädd.
Jag är en dålig förlorare, riktigt dålig förlorare. Men inte fan skulle jag kötta in en kökskniv
i huvudet på någon! Så var de ju visserligen kineser med… och man har ju sett på film
hur våldsamma de är! Jisses.

Nu vet jag i alla fall vad jag ska göra nästa gång jag misstänker att någon fuskar på ölspelet.
Och Gud nåde dem om de fuskar på Yatzy!

 

För er som är intresserade av att läsa artikeln så har ni länken här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6830296.ab

 

 


Kommentarer
Postat av: trace

ja alltså beyoncé är typ hennes mamma. haha nä men hon skulle också ha varit fängelse-bad ass. :p härligt att du skaffade en blogg!

2010-03-25 @ 17:24:37
URL: http://dramaticplans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej kolla in min blogg:)

2010-04-09 @ 15:47:32
URL: http://minhugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0